Als gevolg van de aangescherpte coronamaatregelen, heeft onze Klantenservice een minimale bezetting. U kunt merken dat we daardoor wat minder goed telefonisch bereikbaar zijn. Wij raden u aan uw vragen aan onze Klantenservice zo veel mogelijk per mail te stellen, via klantenservice@warmtebedrijfscherpenzeel.nl. Wij hopen op uw begrip. Bij storingen kunt u uiteraard wel direct contact opnemen met ons callcenter.
Mocht het nodig zijn dat een monteur
uw woning bezoekt, geldt voor onze monteurs een corona veiligheidsprotocol. We
vertrouwen erop dat u onze monteurs de gelegenheid geven hun werk op een
veilige manier te doen.
Enkele punten uit het veiligheidsprotocol zijn:
● Als u of een van uw huisgenoten klachten heeft, kan de monteur NIET bij u
zijn werkzaamheden uitvoeren.
● Voldoende afstand houden.
● Tijdens de werkzaamheden kunt u niet bij de monteur in dezelfde ruimte
aanwezig zijn.
● De monteur maakt gebruik van beschermingsmiddelen.