Leveringsovereenkomst en machtiging

Nieuwe klanten kunnen zich kort voor de oplevering/sleuteloverdracht aanmelden voor ons slimme, groene warmtenet door de leveringsovereenkomst en doorlopende machtiging in de vullen, volg daarvoor de volgende stappen:

  1. Vraag via de onderstaande link onze leveringsovereenkomst voor warmte en de doorlopende machtiging (optioneel) aan.
  2. Stuur deze vervolgens ingescand digitaal of getekend per post naar onderstaand e-mailadres of postadres.
  3. Geef de nieuwe meterstand tijdig aan ons door, uiterlijk 14 dagen na sleuteloverdracht. Dit kan met een kopie of foto van het overdrachtsdocument voorzien van een handtekening en een datum, deze gebruiken wij als de beginstand voor jouw jaarafrekening.

De ingevulde en ondertekende klantformulieren en documentatie kan je digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfscherpenzeel.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Scherpenzeel
t.a.v. Klantenservice
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede

Vergeet ook niet om met andere partijen contracten af te sluiten voor water en elektriciteit.

Consument Warmtebedrijf Ede administratieve wijzigingen

Wijziging maandelijks voorschot

Zijn de tarieven voor het nieuwe jaar gewijzigd?
Controleer bij het eerstvolgende verbruikskostenoverzicht of je huidige voorschotbedrag past bij je verwachting over het eventueel bijbetalen of ontvangen bij de jaarafrekening. Hierna kun je ervoor kiezen om het voorschotbedrag op de nieuwe tarieven aan te laten passen en daarmee een bijbetaling bij de jaarafrekening voorkomen. We adviseren je om het verbruikskostenoverzicht dat je eind januari ontvangt, goed te bekijken, want op dit overzicht wordt gerekend met de nieuwe tarieven vanaf januari en kun je zien of een bijbetaling wordt verwacht. Als je jouw voorschot wilt aanpassen, kun je dit via het online formulier ‘Voorschot aanpassen’ aangeven. Wij passen het voorschot dan voor u aan en u ontvangt van ons binnen 7 werkdagen een bevestiging daarvan.

Let op: als je in januari, februari of maart een jaarafrekening van ons ontvangt, dan hoef je niets te doen. In dat geval wordt het voorschotbedrag automatisch aangepast aan jouw gemiddeld verbruik en aan de nieuwe tarieven.

betaalbaarheid

Wijzigen van je rekeningnummer

Je kunt jouw rekeningnummer wijzigen door het onderstaande formulier te downloaden en hierop je nieuwe rekeningnummer door te geven aan onze administratie.

Het ingevulde en ondertekende formulier kun je vervolgens digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfscherpenzeel.nl of in een envelop naar:

Warmtebedrijf Scherpenzeel
t.a.v. Klantenservice
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede

Nieuwbouw Scherpenzeel

Afmeldingen

Ga je verhuizen of moet de overeenkomst ontbonden worden in het geval van overlijden van de huurder/eigenaar? Download dan het onderstaande ‘afmeldformulier groene warmte’ en stuur deze ingevuld naar onze administratie.

Belangrijk! Op het moment dat je het eind-meterstandenformulier met jouw verhuurder of makelaar ondertekent, dien je hiervan eveneens een kopie te sturen naar Warmtebedrijf Scherpenzeel.

Het ingevulde en ondertekende formulier kun je vervolgens digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfscherpenzeel.nl of in een envelop naar:

Warmtebedrijf Scherpenzeel
t.a.v. Klantenservice
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede